2010年3月15日星期一

Soft: 我們曾經都是hkflash人?



新加一幅華龍剛畫的犀利哥圖XD
多謝華龍獻出佢重返hkflash geh第一幅畫俾我XDD~~

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

突然去了hkflash逛了一逛

回想起以前。.中學時期真的好閒哦
有很多的時間可以呆在電腦前做自己想做的事
你叫我現在那麼用心去畫hkflash?
that's a impossible mission!!

哈!華龍!
我地係響hkflash識嘎!








由於我係畫開漫畫類啦
所以我係完全唔識畫咩風景畫
汽車女人之類啦/_\


其實呢幅係我最鐘意嘎!
不過我記得果時仲係得1800筆geh日子
所以畫唔晒XDD
而呢幅,,..係畫響choco個板度嘎!


畫過geh人像更加係少之又少XDD


(呢個人唔係我我亦唔識佢的...XD)

我無記錯呢個應該係我個fd泥XD


我lum呢張可能係我最後一張hkflash geh畫??

最記得果時識左好多畫畫好lek geh人啦
hkflash畫畫始創人占爺爺啦
我都而家都仲覺得佢好勁geh st師父啦
(畫畫又勁讀書又勁 我都想會考29分XD)
同埋好熱血 當年係gum宣傳反23條geh flyee師父啦
candy大人茶大人草大人數之不盡geh大人...-_-
雖然而家大家都無聯絡luh

不過驚見ta大人仲有回覆hkflash-_-
tung兄仲有畫畫....
仲有好多我唔識geh人
希望hkflash會一路傳落去啦
話晒都係曾經風光過geh留言板

唔知你聽到hkflash會唔會有共鳴呢?
以前geh hkflasher
你過檔左泥blog未???XD
係就快d同我相認啦

沒有留言:

發佈留言